מלחמה על "לב" הצרכן • 'דובק' לא תעלה את מחירי הסיגריות

בשוק הצרכני של היום אין מקום להעלות מחירים בישראל למטרת הגדלת רווח, כאשר אין גורמים חיצוניים כגון עליית מס או התייקרות חומרי גלם המחייבים זאת
ישראל פריי No Comments on מלחמה על "לב" הצרכן • 'דובק' לא תעלה את מחירי הסיגריות

הבוקר הודיעה חברת 'פיליפ מוריס' על העלאת מותגי הסיגריות שהיא מוכרת בכ-3% • למרות הצפי כי שאר מתחרותיה ילכו בעקבותיה – מודיעה חברת דובק כי מחיריה יוותרו ללא כל שינוי

צילום: Nati Shohat/Flash90
בשוק הצרכני של היום אין מקום להעלות מחירים בישראל למטרת הגדלת רווח, כאשר אין גורמים חיצוניים כגון עליית מס או התייקרות חומרי גלם המחייבים זאת
12:51
28.04.24
נתי שולמן No Comments on הגאון הרב אברהם יוסף בדברים נוקבים: "נשיאה בעול היא הדדית"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

חברת דובק החליטה שלא להעלות את מחירי הסיגריות אותן היא מייצרת ומשווקת, זאת בניגוד להחלטת המתחרות שהודיעו על העלאת מחירים. בנוסף החולט בדובק, שלא להעלות את מחיר המותג BALI SHAG שהינו הטבק לגלגו המוביל בישראל ומהווה כ-50 אחוזים מנתח השוק.

רוי גהל, יו״ר ומנכ"ל חברת דובק אמר: "בניגוד למתחרינו בשוק, אנו ערים ליוקר המחיה השורר בישראל ולפיכך החלטנו שלא להעלות את מחירי הסיגריות. דובק היא חברה ישראלית שמוצריה מיועדים בראש ובראשונה לשוק המקומי בישראל. שיקולינו בבואנו להעלות מחיר אינו מבוסס על ניתוח דוחות כספיים עולמיים אלא על המצב בשוק בישראל".

הוא הוסיף כי "בשוק הצרכני של היום אין מקום להעלות מחירים בישראל למטרת הגדלת רווח, כאשר אין גורמים חיצוניים כגון עליית מס או התייקרות חומרי גלם המחייבים זאת". עוד הוסיף גהל: "אנו מחוייבים לאיכות ולנגישות של מוצרינו ומאמינים שאי העלאת מחירים תביא לחיזוק התעשייה המקומית".

כזכור, הבוקר הודיעה חברת הסיגריות 'פיליפ מוריס' הודיעה הבוקר (ראשון) כי היא מייקרת את מותגי הסיגריות שלה, החל מהיום, ב-10 שקלים לפאקט ובשקל לחפיסה. בעקבות העלאה, חפיסת מרלבורו התייקרה לצרכן מ-32 שקל ל-33 שקל. מרלבורו טאץ' התייקרה מ-31 שקל ל-32 שקל, חפיסת פרלמנט התייקרה מ-35 שקל ל-36 שקל. L&M התייקרה מ-29 שקל ל-30 שקל ו-L&M סופט מ-28 -29 של וחפיסת נקסט תימכר ב-27 שקל.

מוצרי חברת דובק שיוותרו ללא שינוי במחיר הם סיגריות נובלס – פופולארית מאוד בעיקר בקרב חיילים – טיים, גולף, ROYAL ,Highway וכן את אירופה, מונטנה, מוסטנג, נלסון, שרתון, ברודווי.



0 תגובות